Shop Mobile More Submit  Join Login
AtlA-ZutaraWeek Day3 SmUg by CrazyJen AtlA-ZutaraWeek Day3 SmUg by CrazyJen
Yay the third day is here! I bring you the third theme SMUG!

I liked that theme and this just popped in my head thinking of it! Hope it's likable!

Up to finishing Manipulative and Mythology!
Add a Comment:
 
:iconskycrystal:
skycrystal Featured By Owner Mar 23, 2011  Hobbyist General Artist
I KNOW HOW KATARA CAN GET OUT OF THE SHOWER CLOTHED! SHE CAN MAKE ICE CLOTHES (REALLY THICK ONES)
Reply
:iconcrazyjen:
CrazyJen Featured By Owner Mar 23, 2011  Hobbyist General Artist
O_O AWESOME! XDDD now that is a great idea!
Reply
:iconskycrystal:
skycrystal Featured By Owner Mar 23, 2011  Hobbyist General Artist
YEPS! U MAKE BAD SITUATIONS GOOD! I'M JUST THAT AWESOME!
Reply
:iconcrazyjen:
CrazyJen Featured By Owner Mar 23, 2011  Hobbyist General Artist
LMAO! :heart:
Reply
:iconskycrystal:
skycrystal Featured By Owner Mar 23, 2011  Hobbyist General Artist
UHU!
Reply
:iconkit-kat-choco:
Kit-Kat-Choco Featured By Owner Jul 10, 2008
loooooooooool awesome :heart:
Reply
:iconpinayanimerican:
PinayAnimerican Featured By Owner Jul 10, 2008
Oooo clever plan Zuko, how can you lose? Lol :XD:
Reply
:iconmilkstache:
milkstache Featured By Owner Jul 9, 2008
HAHA oh gosh, you just KNOW he'd be sooo darn smug if that ever happened! :XD: Great job!
Reply
:iconunknown-artist72:
unknown-artist72 Featured By Owner Jul 9, 2008  Hobbyist General Artist
Funnay stuff! :) nice job
Reply
:iconquidditch-chick:
quidditch-chick Featured By Owner Jul 9, 2008  Professional Digital Artist
Heheheh.

I like it!
Reply
:iconcrazyjen:
CrazyJen Featured By Owner Jul 9, 2008  Hobbyist General Artist
Thank you!
Reply
:iconrosegilmore:
rosegilmore Featured By Owner Jul 9, 2008   Writer
LOL
I like it!
Reply
:iconcrazyjen:
CrazyJen Featured By Owner Jul 9, 2008  Hobbyist General Artist
Cool! Thanks for faving too. :heart:
Reply
:iconrosegilmore:
rosegilmore Featured By Owner Jul 11, 2008   Writer
No problem.
Reply
:icontempest-in-blue:
Tempest-in-Blue Featured By Owner Jul 9, 2008
lol. I wonder if he remembered to take her clothes, too. ;)

Very nice.
Reply
:iconcrazyjen:
CrazyJen Featured By Owner Jul 9, 2008  Hobbyist General Artist
XD course he has but she dun know that yet hahahaha! Thanks!
Reply
:iconzar33n:
zar33n Featured By Owner Jul 9, 2008
Lol, he would take her towel and laugh about it. Well, when they're on better terms and I'm sure they are here. I wouldn't be surprised if a water whip comes to meet his ass.
Reply
:iconcrazyjen:
CrazyJen Featured By Owner Jul 9, 2008  Hobbyist General Artist
Oeeeh yeah surely!! Mwuahahah.
Reply
:iconmeowkittykitty85:
MeowKittyKitty85 Featured By Owner Jul 9, 2008
:rofl: aw katara you know you have no choice but to come out with or with no towel. you can't tease zuzu like that :XD:
Reply
:iconcrazyjen:
CrazyJen Featured By Owner Jul 9, 2008  Hobbyist General Artist
XD that's rite!
Reply
:iconmeowkittykitty85:
MeowKittyKitty85 Featured By Owner Jul 9, 2008
:D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 750 × 1000




Details

Submitted on
July 9, 2008
Image Size
337 KB
Resolution
750×1000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
885
Favourites
23 (who?)
Comments
21
Downloads
3
×