Shop Mobile More Submit  Join Login
Halloween Puppy. by CrazyJen Halloween Puppy. by CrazyJen
Meet the newest addition to our family, this is Ci-Ci! She is a little over 6 weeks old. Ain't she such a cutie, posing like a pro!
Add a Comment:
 
:iconmskm2001:
MSKM2001 Featured By Owner Feb 11, 2012
PUPPY!!
Reply
:iconcrazyjen:
CrazyJen Featured By Owner Feb 11, 2012  Hobbyist General Artist
YAY!!!! XD
Reply
:iconc00ki3monsta:
c00ki3monsta Featured By Owner Nov 1, 2011
AAAAAAAAAAAAAH CUTENESS OVER LOAD! :iconzomgplz:
Reply
:iconcrazyjen:
CrazyJen Featured By Owner Nov 1, 2011  Hobbyist General Artist
Hahahhah thanks!
Reply
:iconc00ki3monsta:
c00ki3monsta Featured By Owner Nov 5, 2011
:) ur welcome!
Reply
:iconnarusaku4ever123:
NaruSaku4ever123 Featured By Owner Nov 1, 2011  Hobbyist Traditional Artist
AWWWWWWW. Don't care if i'm a damn boy, ITS SO F'N CUTE!
Reply
:iconcrazyjen:
CrazyJen Featured By Owner Nov 1, 2011  Hobbyist General Artist
LMAO at your comment hahaha, the cuteness will conquer all!
Reply
:iconnarusaku4ever123:
NaruSaku4ever123 Featured By Owner Nov 7, 2011  Hobbyist Traditional Artist
:D
Reply
:iconlahilah:
Lahilah Featured By Owner Oct 31, 2011
Hello !

The Photo12 Gallery is putting on a themed competition to celebrate All Saint’s Day and Halloween.*

Entries accepted from 10/10/2011 until midnight on the 11/10/2011.

Come and post on your photo!
Halloween is a time for celebration, so join in with the carnival atmosphere!

The person with the most “likes” attached to their effort will win the competition.
You will be present on the agency website, and your photo may be of interest magazines.

Good luck !

[link]

Nice pic! ;)
Reply
:iconcrazyjen:
CrazyJen Featured By Owner Nov 1, 2011  Hobbyist General Artist
Thank you!
Reply
:iconxdgiirl:
xDGiiRL Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist General Artist
Awwwr ;w; She is so freakin' cute! I love her, she is a fluffy-little-cute friend, isn't she?

:love:
Sorry, I love doggies. My dachshund/salchicha's name is Dogui, but I wrote it bad, I was 5 years old when I met him, and was such a creative kid -.- , I mean 'Dogui/Doggy' for a dog, seriously?
Reply
:iconcrazyjen:
CrazyJen Featured By Owner Oct 31, 2011  Hobbyist General Artist
I actually like Dogui! It's unique~!
Reply
:iconxdgiirl:
xDGiiRL Featured By Owner Oct 31, 2011  Hobbyist General Artist
Ci-Ci is cute, too :meow: Thanks.
Reply
:iconkyoushu-ookami:
Kyoushu-Ookami Featured By Owner Oct 30, 2011  Student Digital Artist
Dawwww!!!!! She's gorgeous!! 8D what kind is she?
Reply
:iconcrazyjen:
CrazyJen Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist General Artist
She is a Pointer Terrier with something else mixed in, we're not sure. Thanks!
Reply
:iconkyoushu-ookami:
Kyoushu-Ookami Featured By Owner Oct 30, 2011  Student Digital Artist
awww she's so cute x3 you\re welcome!
Reply
:iconhoneykitten:
Honeykitten Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist Digital Artist
My godness, cuteness overload! :iconeeeeeplz: This is one of the cutest things I have seen in a long time, I could put her in my coffee just like that. Make sure to give her a bellyrub from me :heart:
Reply
:iconcrazyjen:
CrazyJen Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist General Artist
Aw thanks hun, and I will!
Reply
:iconhoneykitten:
Honeykitten Featured By Owner Oct 31, 2011  Hobbyist Digital Artist
Yay! :w00t:
Reply
:iconesmeethecat:
EsmeeTheCat Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist Traditional Artist
AWW Such a cutie!! I love her already!!
Reply
:iconcrazyjen:
CrazyJen Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist General Artist
Hahaha thanks!
Reply
:iconesmeethecat:
EsmeeTheCat Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist Traditional Artist
You ar every welcome ^^
Reply
:iconcelious:
Celious Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist Digital Artist
Dawwww she's so cute !!
Reply
:iconcrazyjen:
CrazyJen Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist General Artist
I know right!
Reply
:iconbncabug:
Bncabug Featured By Owner Oct 29, 2011
Awwwwwww!! Jen Jen she is soooo cute<3<3<3<3 What kind of puppy is she?
Reply
:iconcrazyjen:
CrazyJen Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist General Artist
Thanks, I believe she is a Pointer Terrier yea ^_^ BTW How are you gurlll???
Reply
:iconbncabug:
Bncabug Featured By Owner Oct 31, 2011
Awwwww<3 I've been good, just working a whole lot. I have 4 jobs currently x_x I need a career already LOL How about you?
Reply
:iconcrazyjen:
CrazyJen Featured By Owner Nov 1, 2011  Hobbyist General Artist
4 jobs??? O_O What do you do! I;ve been good, busy though ^_^
Reply
Add a Comment:
 
×
  • Art Gifts
Download JPG 800 × 600




Details

Submitted on
October 29, 2011
Image Size
385 KB
Resolution
800×600
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
467
Favourites
23 (who?)
Comments
28
Downloads
10
×